In sus si-n jos


In viata, unele chestii se schimba foarte repede. Unii si unele afaceri, cunosc traseul unui surfer, azi sunt sus, maine imediat pe plaja cu gura plina de nisip.

Sunt anumite meserii care nu vor disparea niciodata. Cata vreme vor fi oameni, va fi nevoie si de un medic sau de tratamente medicinale, intr-o forma sau alta, desigur, dar va fi nevoie. Va fi nevoie de exemplu de mecanici si lucruri de genul. Ok, posibil ca acei mecanici sa fie roboti sau androizi, dar asta e alta discutie. Sunt mecanici si punct. 

Cam in toate meseriile, si in blogging dar si in restul, e nevoie sa fii la curent cu modificarile si sa fii mereu fresh, altfel te-ai dus gresit. 

Ca de exemplu, weekend-ul asta am fost la mare. Ma rog, pe seara am mers intr-un club, care se cheama Crazy Beach, am inteles ca e tatza de matza in materie de cluburi la mare. Dupa o vreme, m-am dus cu un prieten sa dau o tura prin zona si am mers si prin restul cluburilor. 

Am ajuns si pe plaja Kudos, o foarte smechera plaja... pe vremuri. Sambata, cand am fost eu, nu era nici dracu. Staff-ul, dj-ul si prietenii sai si atat. Bai, atat! Nici macar un singur om nu era, absolut nimeni!

De ce a picat asa in cap? Nimeni nu stie sau cel putin eu nu stiu. Daca s-ar prinde lumea, nu ar repeta greselile. Presupun insa ca pur si simplu n-au tinut pasul cu schimbarile si au crezut ca e suficient sa faca ce au facut si pana atunci si o sa fie ok. Ei bine, n-a fost. 

Ecuatia e simpla, daca faci tot timpul ce ai facut si pana atunci, vei ramane tot timpul, in acelasi loc, mai sus de atat, nu ai cum sa te duci. E ca si cum ai merge pe bicla. Degeaba mergi in fiecare zi cu bicicleta, daca nu te antrenezi mai mult si nu schimbi nici bicicleta, n-ai cum sa progresezi mai mult de atat. 

Sursa imagine: pexels.com

Comentarii