Au luat-o razna astia

Sursa imagine

Hmmm... ce-o fi mania asta cu unii oameni? Azi o "hateresc" pe Emma Watson, din cauza articolului asta. Ma rog, n-o hateresc deloc de fapt, voiam doar sa zic ca nu-mi place. 


Ca si in cazul lui di Caprio, nu inteleg de ce starnesc ei asa rumoare. Ma rog, inteleg ca vedete and shit, dar nu mi se pare absolut nimic interesant si cam din acelasi motiv. 

Adica, di Caprio si acum la 40 de ani sau cat o avea el, pare sa aiba fata de copil. Yeiiii, ce tare, uite un adult mic de inaltime cu fata de copil de 40 de ani! Da... cum sa nu-l placi? Inteleg cum. Nu mai zic ca nu mi se pare nici un actor extraordinar cu toate ca are bulan de filme bune. 

Sa revenim insa la miss Watson. De ce nu-mi place? Pai cred ca din acelasi motiv pentru care nu-mi place domnul di Caprio. Poate din cauza faptului ca si ea are fata de copila, de adolescenta. Habar n-am cati ani are dar cred ca o sa ramana cu fata aia for ever. Desigur, fiecare cu fanteziile lui, sunt absolut sigur ca unii oameni vor fi interesati de ea tocmai din acest motiv. Dar mie unul... nu-mi place deloc ideea, pur si simplu nu-mi place si atat. 

Voua, va plac sau nu cei doi mentionati mai sus? 

Comentarii