Vreau franciza mea

Stiti cum stam cu totii la serviciu si ne gandim cat de bine ar fi sa avem afacerea noastra, sa nu ne deranjeze nimeni in afara de noi insine cu dead-line-uri si sa ne facem singuri programul?

Asa eram eu acum un an cand am decis sa renunt la job-ul meu si sa-mi deschid o franciza

Vreau produse Inglot in Romania. Vreau ca romancele sa experimenteze arta machiajului cu aceste produse.

Prima mea problema cu franciza a fost ca nu prea stiam cum sa o obtin si bineninteles am facut ceea ce fac oamenii cand nu stiu un lucru: am deschis calculatorul si m-am pus pe cautat informatii pe net. Am gasit multe lucruri interesante dar un singur site mi-a raspuns la toate intrebarile.



Facusem rost de toate informatiile si semnasem contractul cu francizorul. Intre timp ma ocupasem si de viitoarea locatie a magazinului franciza Inglot, magazinul ce va avea sa fie un exemplu de franciza profitabila.

Acum sa va spun de ce am ales o afacere de tip franciza si una start-up.

Intotdeuna am avut o pasiune pentru produsele de machiaj. Despre Inglot am auzit de la o prietena care locuia intr-o alta tara. Era foarte incantata de aceste produse si mi le-a adus si mie sa le incerc. Sunt produse foarte bune din punct de vedere al calitati iar marca Inglot este cunoscuta la nivel mondial de cei pasionati de make-up. Din pacate, la momentul acela, aceste produse nu erau disponibile la scara larga in Romania. Ceea ce vreau sa spun este ca Inglot este un brand profesionist de care piata din tara avea nevoie.



Un alt argument care a stat la baza deciziei mele de a deschide o franciza a fost ca beneficiam de suportul francizorului si faptul ca s-a demonstrat ca o franciza are mai mult succes datorita notorietatii brandu-ului.

Din punctul meu de vedere este mult mai usor sa gestionezi un brand decat sa creezi unul. Cel putin, asa am considerat atunci fiind la inceput de drum in domeniul antreprenoriatului.

Bineinteles, ca sa ai o franciza profitabila trebuie sa te implici in promovarea acesteia, numele brandului ales nu este totul. Trebuie sa fii dedicat si sa incerci sa valorifici toate oportunitatile de afaceri care iti ies in cale. Mai mult de atat, trebuie sa mentii o relatie cu francizorul tau si impreuna sa stabiliti modalitatea de atragere a publicului targetat. Am aflat pe pielea mea ca cea mai buna metoda de promovare a unui magazin nou deschis este amplasarea acestuia intr-un loc frecventat de publicul tinta, imaginea magazinului si crearea de oferte atractive.


Ca sa inchei, sfatul meu este promoveaza brand-ul, apoi creaza-l.

Comentarii