Romania frumoasa este formata din straini


Cautam zilele astea ceva pe twitter si tot umbland asa din cont in cont, am dat de un cont care se numeste "Romania Frumoasa". Am dat si eu follow, frumoasa initiativa oamenilor, tot respectul. 



M-a frapat insa ceva. Dupa ce am dat follow si am vizionat cateva twit-uri, zic hai ma sa arunc si eu un ochi si pe la follow-eri, sa vad ce se intampla. Zis si facut insa aici m-a lovit in moalele capului.

De ce sunt mai multi straini ca romani pe pagina asta?

N-am facut o statistica oficiala, insa la primul ochi aruncat pe pagina mi s-a parut ca sunt mai multi straini ca romani pe pagina. Japonezi, taiwanezi, tot felul de asiatici si straini au dat follow paginii in timp ce romani sunt mai putini. De ce?

Nu stiu care o fi misterul, din punctul meu de vedere insa, sunt trei variante si anume:


  1. Follow-erii aia nu sunt organici. Da, nu va mirati. Exista cateva metode care iti poti aduce follower-i pe pagina, daca iti asumi riscul ca s-ar putea sa plece la fel de repede cum au venit si ca sunt din toate colturile lumii. 
  2. Strainilor le plac imaginile. Pagina aceasta are niste poze foarte frumoase, niste poze bine facute care au surprins bine Romania. 
  3. Strainii ne iubesc tara mai mult ca noi. Ce sa zic, asa cum vecinul iti iubeste poate mai mult sotia, asa si strainii cred ca iubesc mai mult tara noastra decat noi, unii chiar prea mult.
Sau doar ei sunt mult mai interesati de ea, tocmai ca pare exotica si nu e accesiva. Nu stiu care o fi adevarul, una peste alta ma bucur ca exista astfel de initiative si ca tara noastra intra in vederile turistice ale strainilor, sper cel putin.

Voi ce parere aveti? 


Comentarii